środa, 1 listopada 2017

Mistery ....

Kolekcje papierów z Graphic45 to kopalnia pomysłów :)

Zobaczcie kolekcję Master Detective w mojej "strasznej" księdze :)
Na pewno powstanie z tych papierów też typowo "sherlockowa" wersja albumu.

Wszystkie media wykorzystane na okładce od Finnabair

Tekturki Scrapiniec , koronki i pająki Zielone Koty .

Na specjalne zamówienie księgę z grubaśną okładką 
zrobiły dla mnie niezawodne dziewczyny z Eco Scrapbooking


Dziękuję pięknie za głosowanie na mnie w konkursie
 na Najlepszego Inspirującego Twórcę Roku.
Głosowanie w drugiej turze jest jeszcze możliwe. 

III edycja Art in Town już 18 listopada 2017 r.

Jeśli ma ktoś ochotę oddać jeszcze głos niech kliknie TUTAJ

Serdecznie dziękuję i pozdrawiam :)
Dorota

18 komentarzy:

  1. Skusiłam się i zajrzałam :-) Niezwykły!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna księga :* A ta okładka! Mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! Przenosi w świat wyobraźni! Jesteś niedoceniona Dorotko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana...brak słów:) chociaż takie klimaty to nie moja bajka to w TWOIM wydaniu łyknę wszystko...
    ALBUM jest obłędny...jak wszystko do czego przyłożysz swoje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magia w najczystszej postaci :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Dorotko , album choć ,, straszny " , jest piękny , bo to przecież Pani album :))) Wspaniale wpisuje się w atmosferę dzisiejszego święta . Okładka jest śliczne i daje mi dużo do przemyślenia , zwłaszcza dziurka od klucza , za którą kryje się pewnie dużo tajemnic , zagadek , sekretów , misterium ..........

    Ślady na piasku .
    ,, Patrz , co zostało . Popatrz jak mało , jakiś kwiat , jakiś list . W piasku ślad ......."

    I ja też oddałam swój głos :)

    Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorota, felicidades... está divino... me encanto
    Felicidades
    Patricia Casal

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszłam zajrzałam i zbieram szczękę... BOSKI 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam zajrzałam i zbieram szczękę... BOSKI 💖

    OdpowiedzUsuń
  10. It's those creepy spiders that are drawing my undivided attention! I also like your spine embellishment...perfect for this album!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, ale nie moje klimaty. Głos oddany. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow. cośw wspaniałego! Uwielbiam papiery Graphic45

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest zarąbisty!!! Szkoda, że takiego nie robiłyśmy w Skoczowie:)

    OdpowiedzUsuń